onsdag 28. januar 2009

...utfordring


Jeg har nå fått en utfordring av Pernille. Dette går ut på at vi skal skrive 7 ting om oss selv, som er uineressant for andre og lese, og som andre kanskje ikke visste. Læreren vår startet med dette, og vi gir pinnen til nestemann, når vi selv har skrevet 7 ting om oss selv.

Her kommer mine:

1. Jeg har spilt håndball hele livet mitt.

2. Jeg har alltid hatet fargen lilla, men nå er det en av ynlingsfargene mine.

3. Jeg tror jeg egentlig er ganske klomsete i bakken. Jeg har nesten falt ned en halfpipe, og tryna rett ned av en bigjump.

4. Jeg klippet håret på en Barbie kort når jeg var liten, og trodde at håret ville vokse ut igjen.

5. Jeg HATER cola.

6. Jeg har alltid vært fan av Kristian Kjelling, og når han klippet seg, begynte jeg nesten og gråte.

7. Jeg skulle egentlig hete Dea.

Jeg gir denne utfordringen videre til Olaf, Elisabeth & Håvard.

:)

1 kommentar:

PernilleHS sa...

Jeg elsker cola! :) hehe
Og jeg klippet håret av en katt (kosedyr) som jeg også trodde at håret skulle vokse ut igjen.
Og igjen: Jeg ELSKER cola!!

Blogg på!

Keep reading..

Kristianes blogspot