søndag 17. oktober 2010

ELLE



Jeg har fått i oppgave og holde ett foredrag i norsken hvor jeg enten skal anbefale eller slakte noe. Jeg valgte derfor å anbefale bladet "ELLE."

Jeg har aldri vært en person som har abonnert på blader, men heller kjøper ett blad nå og da når jeg ser ett. ELLE kjøper jeg bare av og til og jeg elsker bladet. Det er ett innholdsrikt blad for både menn og kvinner.

ELLE er ett verdensledende motemagasin og har mange sider med moteklær på kjendiser, skjønnhet, klær og tilbehør.De har også mange reportasjer om hvordan en skal kle seg bra, de beste trendene innen forskjellige årstider, om designere og andre ting.
Det er flere andre blader som for eksempel cosmopolitan som viser trender på kjendiser med dyre klær, og finner dyre erstaninger for leserne som de kan kjøpe. Men dette er ELLE gode på. De finner rimeligere og fine erstaninger noe som er ett veldig pluss for mange leser som ikke har så god økonomi, men som samtidig ønsker å følge trendene.

Jeg syntes bladet er innholdsrikt for både menn og kvinner fordi menn kan lære noe om kvinner og motsatt. Ett eksempel; "Hvordan tiltrekke hans oppmerksomhet med den superlekre buksen?" Mange tror at bladet ikke er noe for gutter, men av og til er det noe de også kan lese.

ELLE har også en internettside hvor jeg er innom omtrent hver dag. Her kan du finne alt om shopping, skjønnhet og ditt horoskop. De har også en blogg du kan følge med på.

Jeg anbefaler derfor dette bladet på det sterkeste, det er ett veldig bra blad med mye interessant og lese om, spesielt for den som liker mote. Du behøver ikke kjøpe bladet i bladform, men du kan alltid stikke innom internettsiden.

Ingen kommentarer:

Keep reading..

Kristianes blogspot